بعضٌ مني ....

on السبت، 8 مارس 2008


اعزائي....سلام من الله تعالى معطرا ابعثه اليكم
لم استطع كتابة تدوينة جديده.....يبدو اننى لست على مايرام هذه الايام
لكنى ساترككم مع بعض ما خططته....
اجد نفسي في اشياء كثيره...ومنها الخط العربي
كتبت هذه الصفحات منذ حوالى عامين او اقل

اتمنى رؤية آرائكم فيها
..










....................

*إخوتي*
----
لا تنسونى بدعوة صالحة بظهر الغيب....عسى الله ان يفرج همى و يصلح حالى
لكم خالص تحياتى ،،،

اترككم في رعاية الله وحفظه
السلام عليكم

19 التعليقات:

محمد عبد الرحمن يقول...

هواية الخط هواية حلوة فعلا وبالرغم من أنى سئ الخط تماما إلا أننى أستمتع بالخطوط العربية
وأقترح لو خصصت سلسلة تدوينات بشكل دورى للتعريف بجماليات الخطوط وأنواعها مساهمة فى رفع مستوى الإحساس بهذا الفن الراقى

تحياتى لحضرتك
أسأل الله أن يفرج كربك ويسعدك فى الدارين

الطائر الحزين يقول...

انا كمان من محبى الخطوط جدا

والى الآن اريد ان اذهب لمدرسة خطوط

اما الدعاء فبظهر الغيب

فك الله كربك


تحياتى

paranoia,magnetic & dramatic girl يقول...

ربنا يكرمك جميل
بس الاهم من جمال الخط ولا نوعه
الاهم هو انتي
يارب يارب يارب يفك كربك وكربنا
روقي بإذن الله خير
لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين
الله حافظ
دودو

بنت أبيها يقول...

بسم الله ما شاء الله

جميل

ربنا ييسرلك امرك

هوندا يقول...

ربنا يفك كربك :)
حطمى قيودك

أمـ الله ـة يقول...

جميل حبيبتى خطوط رائعة مثلك تمام

فرج الله كربك وازاح عنك همك

Unknown يقول...

مش عارف ليه باحس بغيره مهوله لما باشوف حد خطه رائع كده
يمكن علشان انا خطي زي مابيقولوا نعكشه فراخ
:)
.................
حقا لوحات شديده الروعه
بس انا مش عارف حضرتك بتكتب ببوصه ولا قلم؟؟

اعتقد ان امتدادات الحروف بها القليل من الاهتزاز
أو لعلها الكاميرا
؟؟؟
لا اعرف
بس والله رائعه فعلا

Malk Almasria يقول...

السلام عليكم

جميل جدا ماعرضت من بعض اعمالك

اللهم فرج همك واشرح صدرك وابعد عنك الهم والغم وفرج كربك واسعد ايامك واحسن خاتمتك

امين

تحياتى

ملك المصرية

فقاقيع كلام ـ شروق الشمس يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته..،

جميل ماشاء الله..

وربنا يفرج كربك ويجلي همك وحزنك

Unknown يقول...

اخى طال الليل
فكرة رائعة ان شاء الله انفذها بس لما اجمع مادتها
جزيت خيرا على الدعاء والمرور الطيب
تحياتى

Unknown يقول...

اخى الطائر الحزين
جزيت خيرا على مرورك الطيب ودعاءك
تحياتى

Unknown يقول...

دودو العزيزه
جزيتى خيرا ياقمر على تعليقك ودعاءك الطيب
تحياتى

Unknown يقول...

حبيبتى بنت ابيها
جزيتى خيرا على مرورك ودعاءك الطيب
تحياتى

Unknown يقول...

اختى هوندا
:)
معاكى حق والله....ان شاء الله احطمها
جزيتى خيرا على مرورك الطيب
تحياتى

Unknown يقول...

حبيبتى امـ الله ـة
جزيتى خيرا يا غاليه على مرورك ودعاءك الطيب
دمتِ بكل الخير
تحياتى

Unknown يقول...

اخى انا انسان
:)
انا بكتب ببوصه مخصصه للخط العربي
اما عن اللوح ففي بعضها كنت انا سبب الاهتزاز فيه...وبعضها الكاميرا
كتر خيري كنت اول سنه ادرس فيها الخط
:)
جزيت خيرا على المرور الطيب
تحياتى ،،،

Unknown يقول...

اختى ملك المصريه
اسعدتنى زيارتك ومشاركتك ودعاءك الطيب
بارك الله فيكِ اخيتى
وجزيتى خيرا
تحياتى

Unknown يقول...

اختى شروق
جزيتى خيرا على مرورك ودعاءك الطيب
دمتِ بخير
تحياتى

jejemam55@gmail.co يقول...

ايه ده ما شاء الله
يعنى انا هاكتب زى كده بعد اربع سنين ان شاء الله
اصل التحقت بمعهد الخط العربى
ادعيلى